Motivația cumpărătorilor de a cumpăra la un preț cât mai redus vs motivația cumpărătorilor de a fi eco-friendly via Digital Health Index de la Digitas
În 2022, CSR, inițiativele de mediu și sociale au adus brandurile mai aproape de public, îmbunătățindu-le vizibilitatea și creând impresii pozitive pe termen lung.
Anul 2022 din perspectiva Digital Health Index
Anul 2022 a fost un an cu un început tumultos, pe parcursul căruia incertitudinile economice și sociale s-au adâncit, ca un efect întârziat al crizei pandemice, dar și al razboiului izbucnit în Ucraina..
Carrefour adoptă Digital Health Index Dashboard, primul instrument de monitorizare a prezenței în digital în timp real, creat de Digitas România
În contextul în care brandurile duc lupte decisive în mediul online, locul în care clienții interacționează liber, direct și neîncetat cu ele...
How to check if your brand is digitally healthy
Digital is now part of everything we do, and digital marketing is no longer separated from traditional approaches.
Evolutia domeniului financiar din ultimii doi ani
De la inceputul pandemiei, am observat cu totii un interes crescut al romanilor pentru educatia financiara. Daca pana acum ideea ca lumea s-ar putea opri intr-o clipa parea doar o idee ca-n filme, incepand cu 2020, a devenit o posibilitate.
Bătălii scurte și lungi în mediul digital și victorii pe baza datelor (sau cum se construiește o strategie digitală performantă)
Mediul digital este probabil cel mai sincer și cel mai efervescent. Aici, clienții brandurilor nu mai sunt doar clienți, iar brandurile, mamuții la care nimeni nu poate ajunge
Noul “normal” 2.0
Scriam luna trecută într-un articol că în paharul plin cu normalitate, în august, în sfera digitală, se va forma un vârtej odată cu noul val pandemic.
DATA Intelligence: Soluții pentru nevoi reale de business într-o lume a platformelor
Lumea platformelor a devenit și mai mare în urma proceselor de digitalizare accelerate de pandemie. Iar modul în care consumăm, accesăm și folosim
Madalina Tataru: A brands’ activity needs many Checks, same as a human being, in order to be Healthy
Madalina Tataru is Data & Analysis Manager Digitas Romania, she is an advertising lover, digital at heart, with a touch of curiosity
Alina Silivestru (Digitas Romania): “Nimeni nu ar trebui sa opreasca brusc comunicarea”
Am vorbit cu Alina Silivestru, Innovation Manager la Digitas Romania, despre tool, dar si 2020-2021 in agentie, industria de digital locala, importanta unui brand digital sanatos
Sănătatea unui brand poate fi un indicator asupra economiei unei țări? Care este situația în România
Un prin indicator al unor crize financiare e acela că piețele se contractă, consumerismul scade, iar bradurile devin din ce în ce mai puțin vizibile în mediul digital
Digitas și Publicis România lansează DIGITAL HEALTH INDEX, instrument de ultimă generație pentru măsurarea sănătății brandurilor în digital
Publicis și Digitas România, cu sprijinul DATA INTELLIGENCE TEAM din Publicis Groupe România, au dezvoltat Digital Health Index / Indicele de Sănătate Digitală